100423

Heeeeeeeelg!
Och solen skiner. Jag älskar. Men det snöade för några timmar sen så riktigt helt lycklig är jag inte...

Idag har jag:
- Monterat en grill (28 steg, 37 delar och 711 muttrar, skruvar och fan och hans moster)
- Monterat ett bord som egentligen inte ville bli monterat
- Bandagerat mina stackars fötter med en packe plåster

Ikväll blir det räkfrossa. Vi har ett promblem dock: Räkorna för 29.90 på rema är slut. Inte ens en liten räkbebis fans kvar. Verkar som om hela Stavanger har bestämt sig för att ha fredagskos.

Amanda - Mamma Mia :)

Kommentarer
Postat av: Mammis

Du är duktigt tjej!!! Vad blev det då till fredagsmyset...? Kräftor? ;) Love you, miss you

2010-04-23 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0