100425

Igår var den bästa dagen på länge. Vaknade 07:20, gick upp och kollade Couger Town med Emma som skulle till jobbet. När Emms hade gått gick jag ut för att gå en runda nere vid vattnet längs godalen. Kom hem, väckte Ida och stekte amerikanska pannkakor till oss och Louise. Sen bar det in till stan där vi lunchade på ett mysigt fik. Italiensk bönsallad, oliverna var nästan godare än dom i Italien. Men bara nästan. Tog bussen hem, gick upp till rema och handalade och köpte varsin glass och sattte oss på ballkongen i eftermiddagssolen och njöt. Jag och Louise blev trött och gick och la oss och mös i min och Idas säng. Vaknade, gjorde mat och sen in till stan igen en fika på cafét vi var på tidigare på dagen. Väl där fick Emma inte köpa te för hon var inte 20, så ist gick vi till Beverly för ett en öl, som blev två öl, som slutade i 3. Jag fick ont i huvudet och tog bussen hem kl 12 medan de andra dansade vidare på Dickens.

Idag har jag och Ida varit på spinning. Kom hem och åt, Ida gjorde en morotskaka och den åt vi tillsammans med Louise och Amanda, som kom och hälsade på. Nu har jag bakat bröd till mig och Emma, ett nytt utan jäst, med fil och massa torkade frukter och nötter. Det kommer nog bli gott! :)

Ska hjälpa Emma och Ida med sminkning, de ska på gala i Trondheim i helgen, och sen blir det en tugga av vårt bröd till Supernatural (om watchxoinline vill funka nu....... :@)

Amanda - Train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0