19:33

Efter många om och men blev det tillslut saftig lingonlimpa. Det låter inte helt fel, men jag kan säga att konkuransen var hård, så jag har många goda bröd-stunder framför mig med andra ord!

När jag väl hade bestämmt mig gick jag upp till rema. När jag var i trapphuset ringde telefonen. Det visade sig vara min 30+åriga kolega som ringde och frågade om en kund kunde byta ett pussel, eftersom en bit saknades, trots att att han inte hade kvitto. Jag sa att det gick bra. Sen frågade hon om hon fick gå tidigare idag eftersom hon hade lite problem med hämtning av barnen. Jag blev paff och var på väg att säga att det visst inte jag, men så kom jag på att det är jag som bossar denna veckan. Eftersom att jag en snäll chef fick hon gå tidigare, och jag gick upp till rema liiiite mer stolt än vanligt. Tyckte bara det var så kul att hon faktiskt ringde och frågade och inte bara bad Sara säga det till mig imorgon. Hihi!

Nu håller brödet på att jäsa, 20 minuter till. Jag hinner äta en tallrik soppa innan det, sen ska jag baka ut brödet, in med det i ugnen, sätta på ett avsnitt AA och äta morötter med guacamole. Guacamole med tabasco dessutom! :D

Amanda - Maaaaaat

Kommentarer
Postat av: Mammis

Mmm, the Boss

2010-04-08 @ 20:06:07
Postat av: Linnea

Håller med mammis, jag tänkte faktiskt skriva precis samma sak ;)

2010-04-09 @ 09:30:41
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0