19:49

Nu har vi precis ätit pannkakor som jag stod och stekte. 2 satser till 2 ½ personer. Louise åt pasta och köttfärssås men frågade om hon fick lite till efterätt, och det fick hon ju självklart! :) Men det roliga är att trosta att hon åt en portion med mat innan, så fick hon ner nästan lika många pannkisar som jag. Usch, jag är proppmätt nu. Så där äckligt mätt. Pizza-mätt, du vet mamma... Usch, det är inte kul!

Sitter och väntar på Emms, vi har date idag igen. (Det är nästan dax att ta är-vi-tillsammans-snacket snart!) För att fördriva tiden lite ska jag kolla Andra Avenyn så att jag och Sof kan disskutera ämnet på lunchen imon! :)

Amanda - Fireflies

Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja, usch, jag vet! Jag var nästan så mätt i lördags när vi var på Olivers... inte riktigt för jag slutade innan alla pommesen (hur stavas det då?) var uppätna! Men det var nog tur att inte Alfred var hos Er, då hade Ni fått göra fyrdubbel sats!!



Som en salva över såren...

2010-04-28 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0