torsdag

Jag har kommit på att jag har världens bästa chef och jobbarkompis! Idag fick Linda reda på att jag fyllde år för ett tag sen. Hon blev sur att jag inte sagt något till henne och frågade om Siv visste det. Det visste hon, men hon fick reda på det dagen efter. Så gick det ett tag och det var inget mer med det men så ropar Siv på mig från kontoret. Jag går dit och där står de sötnosarna med en bägare med lakritsglass (min favvo) och ett paket med ett kort på. Då har de vatt och köpt choklad och lakrits till nere på ica. Åh jag blev så glad! :D

Nu sitter jag och smaskar på cashewnötter och ska snart ta itu med cykelstyret som är skevt och handbromsarna som sitter för långt ner. Köpte en pump idag på jobbet, men den funkade inte. Inte så stor förlust då den kostade 15 spänn med personalrabbaten.

Amanda - Vi pratar om vart vi ska just inatt, men jag antar att vi menar hela livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0