bildregn 1

Min kamera har inte använts under hela min fina semester, så när jag nu tog fram den blev det en glad överraskning då jag upptäckte dessa bilder! :)


Fina, fina, underbar, psyko-pappa

I solen på Beverlys uteservering

Glada unge! ^^

Påväg hem, andra stoppet för dagen: Lunch-rast

HELLEMANNA! ♥

Daddycool i ett pyttelitet nötskal

Åter igen, samma smickrande pose!

Lillebror ♥

En av Anton sjuttioelva skaka-på-huvudet-och-ta-kort-bilder

Fem sånna här tallrikar med glass blev det för trillebror Gustafsson. Endast två i liknande storlek för storasyster Gustafsson! ^^

Vaniljsås var obligatorisk för varje glasstallrik!

Jag retade mamma för dubbelhakan..

Därmed blev det detta resultatet på nästkommande bild! ^^


Jag saknar er så mycket när jag ser dessa bilderna!

Amanda - Jag älskar er så!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Saknar Dig och älskar Dig också!

som den kloke saknar dåren

2010-08-16 @ 07:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0