bildregn 2

Ledig onsdag, och det blir till att dega framför datorn ett tag till då jag har ont i magen och inte vill ta mig upp till rema. Så därför kommer lördagens bilder! :)


Nej, jag lär mig aldrig att man inte ska fota med blixt mot en spegel. Dessutom har jag en video där Ida står och posar ett bra tag. Det tar ett tag innan jag fattar varför blixten inte kommer; Jaha, jag filmar, hmm... öhhh. *klick* Fint!

Och här har ni en blid på vårt flitigt använda eluttag. Ja just det ja, uppe i hörnet ser ni mig och Ida! ^^ Jag kommer bli nästa Bingo Rimér! Lovar!

Ifall man bor i ett land där det inte exicterar något så fiffigt som partyhattar, gör man egna. Mycket finare än vanliga köpe! This one is mine!


Jag gjorde kräftor på alla 8 hattar. Det var ett slit innan jag fick till den rätta kräftlooken ska jag tala om! Först såg det ut som en val och sen en scorpion, men här ser ju varenda människa, klart och tydligt dessutom, att det är en glad, blåögd kräfta! Eller hur? (uppmanade min och tonfall)


Jag pimpade Idas kräftis-festis-hatt. I♥A. Ifall hon mot all förmodan skulle glömma att hon älskar mig! ^^

Det är farligt att släppa iväg mig och Emma till Europris. Typ Norges svar på rusta. Vi var på väg hem med både en utedusch och en pimpad toalettborste, men det slutade med glitterpennor, klistermärken och denna kolosalt fina manick! Våra hjärtan smalt lite när vi såg denna. 70% rea med! 60 rikstaler och den var vår. Lyckan var gjord!

Världens bästa Iceis och norges finaste jenta!

Maren [Maa(a som i a b c)rän], Lojsiluu och NyaLouise! ;) NyaLouise lanagr posen!

Jag blödde, det sista Hello Kitty-plåstert räddad kvällen och min vita tröja! :)


Amanda - KRÄFTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0