tisdag

HAHA! Jag tänkte skriva god morgon. Så trött är jag! ^^

God kväll får jag väll börja med då! ;) Jobbat dag idag, eller 9.30-18- Helt dag och halvt kväll på samma dag. Puh, det är jobbigt att stå så upp många timmar ska ni veta! ;) Sen blir ju inte saken bättre av att jag går till och från jobbet och att när jag kommer hem ställer mig och bakar både pizza och bröd. Nu får jag iaf sitta och vila mina tappra fötter. Väntar bara på att pizzan ska svalna lite så ska den avnjutas till ett avsnitt Dirty Sexy Money. Japp, det är det nya nu. Jag har kollat klart på alla How I met your mother. Stor gråt och tandagnisslan. Funderar faktiskt på att kolla igenom alla igen bara för att hha något att göra medan jag väntar på att 6 säsongen ska bli klar! ^^

Idag blev det iaf bestämmt. Den 10 september kommer tvillingarna Larsson hit och det ska bli sååååå kul! Har inte träffat dom på två år!



Amanda - The Darlings are waiting!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Min duktiga tjesarinna!

Va kul at Henrik och Nicklas kommer, det är ju snart!



i en tunnelbanevagn

2010-08-24 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0