torsdag

God morgon gott folk! :)
Klockan är inte ens 9 och jag sitter nyduschad och sminkad och käkar lyxfrukost. Mannagrynsgröt med färska hallon och blåbär, macka med ost, skinka, gurka, tomat och böngroddar, och till det en smoothie som jag köpte på rema igår. Inte illa va? ;) Det är faktiskt så att jag har hunnit med att städa också! Torsdag idag, och på Breivikveien betyder det städ-dag. Och eftersom jag slutar sent idag gick jag upp tidigare. Louise idiotförklara mig varje gång jag gör det. Det är dessutom tur att hon inte ser min frukost, då hade hon skakat på huvudet och sagt att det var så typiskt mig, att jag orkar, bla bla bla... ^^

Nu ska jag kolla på HIMYM!

Amanda - Wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0