ultra-mega-ypperliga

Jag och Emma höll på att kissa på oss av vardagsproblemen här hemma.

Louise skriker i panik inne från badrummet:
- VAR ÄR MIN TOFFS?!?
Vi andra:
-Vet inte!
Louise:
-HALLÅ?! ÄR DET NÅGON SOM HAR SETT MIN TOFFS?!?
Vi andra:
-NEJ, LOUISE!
Louise lägger sig i fosterställning på golvet:
-MIN ULTRA-MEGA-YPPERLIGA-TOFFS!! NEJ! JAG BÖRJAR GRÅTA NU!!

Det hela slutade dock väl, det visade sig att Ida hade tagit den och lagt den i sin necesär. Ni skulle sett lättnaden i Louise ögon när hon satte toffsen till rätta i håret.

Amanda - HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar det faktum att louise lever med en toffs och inget annat! gaah människa!

2010-08-26 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0