dagen

Det blidde IKEA idag. Och jag tror att jag har nämnt det i vart enda inlägg sen jag kom tillbaka hit, som för övrigt känns som en evighet sen. Men iaf... IKEA! Köttbullar som inte har förbättrats sen gångerna innan, massa vill-ha-till-min-kommande-lägenhet-saker. En julstärna och en liiite för stor röd kruka, lite billigt julpynt och glögg fick bland annat följa med hem.

Sen var vi på Söstrena Grenes och där köpte vi en fin kakburk till peppisarna. Sen fick jag lov att köpa godispulver som jag längtat efter såååå länge men aldrig fått köpa. Lycklig lördag! :D

Nu kollar vi på wedding crashers (?) och äter pulvret! :D :D :D

Amanda - Imon blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0