God morgon!

Tjolahopp!

Både jag och Ida är lediga idag! Vi startade dagen med mysfrukos framför dagens julis och det fjärde avsnittet av Sunes jul. Nu håller vi på att göra oss iordning för att ta bussen ut till forus för ett IKEA besök med billig lunch på restauranger där. Och kanske en lite sväng på Kvadrat. :) Ikväll blir det julgodisbak och kanske också pepparkakor, om jag får som jag vill. Pettsson är lite skeptisk till det!

Igår hade vi myskväll och jag åt PEZ så det sprutade ut genom öronen på mig. Vilken tur att jag fick en PEZ-hund i 20-års present av familjen på Rosenkrantz. :D Den kom väl till användning nu, må jag säga!


Fina va? Jag har döpt honom till Rolf! Var på Ida säger: Du döper ju alltid allting till Rolf! Jag blir så förbannad alltså! Hon lyssnar verkligen inte på mig! Det finns ingenting i detta huset som heter Rolf! Bara vovven då!

Amanda - PEZ

Kommentarer
Postat av: mammis

Å här hemma Din farbror, men honom har ju inte Du döpt!:)

2010-12-04 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0