hej igen...

Jaha, oj vad det inte är kul att blogga när man är hemma. Funderar på att lägga ner denna, jag och Ida kommer ju ändå starta en ny till USA-resan. Men ändå vill jag inte ta bort den. Så många fina minnen.

Dagens i-landsproblem: Skit-törstig men orkar inte gå ner för att hämta vatten. Så kom jag på att jag har en väldigt funktionabell kran här på övervåningen. Så kom jag på att jag vill ha bubbelvatten. Så kom jag på att jag måste göra nytt för det är med all säkerhet slut i flaskan. Så kom jag på att jag inte orkade göra nytt. Så kom jag på att jag får vara törstig då! Skitinterssant dag idag! Sjätte säsongen av One Tree Hill är fortfarande grymm iaf! :)

Amanda - Veeeeeeem vann paket his Heijels igår?!? Wop Wop!

Kommentarer
Postat av: mammis

det var ju inte så många det... fånigt spel

2010-12-27 @ 19:45:47
Postat av: Hanna

2010-12-28 @ 15:12:29
Postat av: Hanna

Nej det är ett jätte-fånigt spel!!!

Men nästa år höjer vi ju paketinsatsen så då kanske vi får!!

2010-12-28 @ 15:13:07
Postat av: mammis

Framförallt kan vi bli av med nåt gammalt skit! :)

2010-12-28 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0