morning

Hej och hå! Upp i ottan är jag med. Och jag gillar det inte. Något jag däremot gillar är att jag slutar 4 alla dagar denna veckan förutom fredag och att vi ska ut (en sista gång för visso) på lördag. Det gillar jag gott folk! Sen gillar jag att jag slipper dra mig till jobbet på söndagen... Och något som jag älskar är min chokladkallender! Hur god?!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... har 10 dagar kvar på jobbet, 10 dagar kvar med Linda och mindre än 10 dagar kvar med Siv. Jag blir ju fan deprimerad! För övrigt har jag bara en måndag kvar på denna sidan av den norska gränsen. Det är också lite scary...

Oj, peppat inlägg så här innan jobb. Men men. Slutar som sagt fyra idag, sen ska jag hem och städa toan. Jag och Pettsson är inte lika duktiga på det här med städdag som vi var när vi bodde fyra stycken här. Å andra sidan blir det ju inte lika skitet här nu när vi bara är två.

Amanda - See you soon Halmstad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0