tigergutt

På jobbet:
Linda:
Vill du ha en bamse? (Kastar över en tiger till mig)
Jag
: Nej, hur har du tänkt dig att jag ska få plats med den på tåget?
Linda: Nänä, då slänger jag den då! (Håller den över soptunnan)
Jag: (underläppen darrar) Neeej! Du kan ta honom!
Linda: Nej, jag vill inte ha honom!
Jag: (underläppen drarrar ännumer) Dina systerbarn?
Linda: Dom har ju redan!
Jag: (En tår trillar nästan ner för min kind)
Linda: (Kastar honom till mig igen) Ta honom!
Fan att min chef känner mig så bra då!

Här är han iaf! Tiger, eller Tigergutt som han heter på norska, och också här, för attt han är norsk! Han har ett kutt i halsen så det var ingen som ville ha honom. :( Men jag vill! Ida suckade och sa att jag är precis som en fem-åring, dumma!

Här är han iaf!


Här är han: Tigergutt! ♥

Ser ni? Det kanske ser ut som ett halsveck, men det är ett hål! :'( Stackars gutten min då!

Mamma plåstra! Fina fisk-plåster ville han ha!

Så, då var alla glada igen! :D

Amanda - Tigergutt!

P.S. Jag tänkte inte svara på några dumma frågor som hur jag ska få hem honom och varför han får blåaplåster! D.S.

Kommentarer
Postat av: mammis

Okej, då frågar jag inte det... :p Men söt är han!

2010-12-07 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0