100203

Februari nu asså. Fy vad tiden går fort. Det var över en månad sen jag var hemma nu. Har börjat snacka med Linda om ledighet över påsk, hon sa att det nog skulle gå bra, så länge ingen annan skulle bort.

Nu håller jag på att tina lax, glömde att lägga upp den igår, så jag lägger den i vatten ist. Ska göra laxgryta med morötter och purjolök.

Tror jag håller på att bli sjuk. Har haft ont i magen hela dagen och nu känner jag mig alldeles skakig, som om jag inte har ätit ordentligt idag, fast att jag har det. Skulle tränat med Ida och Lojsen, men det sket ju sig då. :/

Sitter och lyssnar på Uffe och saknar mamma. :(

Amanda - Som den kloke saknar dåren

Kommentarer
Postat av: Mamma

"som en salva över såren"

Du får inte bli sjuk... ll

2010-02-03 @ 22:09:16
Postat av: emma

kan bero på sviterna efter "äta en helpåse halstabletter själv"

2010-02-03 @ 22:10:44
Postat av: moster

Näää inte får du bli fuk!! Kämpa emot o kurera dig på alla sätt Kram från moster & calle

2010-02-03 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0