100208

ny vecka och jag och Ida har fått dille på pancakes. Just i detta nu står fröken Petersson och steker för fulla muggar. Ska glo ett avsnitt OTH och äta de utsökta pannkakorna tillsammans med hallon och lite annat smått och gott.

Hemsk dag på jobbet för övrigt, tjuriga kunder avlöste varandra och det gjorde inte mycket för att hjälpa min huvudvärk ska jag säga.
Men så kom Ida, som en räddande ängel och nöp mig i rumpan och sa att vi kunde ha mys när jag kom hem. Då blev allt bättre! :)

Börjar 11 imon med, ska se om jag hinner handla innan eller om jag hellre sover. Tror starkt på det sista...

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gå ut å va glad din djävel, gå ut och var vacker och stark hela vintern, gå fort och le genom shoppingcentrat, Du kan om Du vill!!



ll mitt <3

2010-02-08 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0