100211

Jag har fått paket! Jag som älskar att få paket! :D


yehay!


Eftersom att det är tomtar på det får man öppna eftersom julen är över......... ^^

Jag kände vad det var i paketet redan när jag öppna "brevlådan", sen såg jag att det var mormors handstil och blev överlycklig att det var till mig. Det var en sån där som luktar lavendel som man har bland kläderna. Det var inte det jag prioriterade att ta med upp, så det behövdes! :D

Jobbet gick bra idag. Men laga tema-hyllor tog inte så långtid som jag hade hoppats, så jag fick fortsätta prisa ut varor.

Eftersom jag hade glömt träningskläderna hemma bestämde jag mig för att gå hem. Förra gången tog det mig en timme. Nu tog det 35 min. Ja, jag är liiiite varm nu. Lilla power walken! x)

Nu ska jag städa, tvätta och laga mat, precis som alla andra torsdagar! Imon är det sista jobbedagen denna veckan! :D

Amanda - Father Jesus I'm an Outlaw, killer and a thief


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0