100224

Tjoho!

Jobbat från 7 till 4 idag. Har lagat hyllor i fronten, så nu ser butiken riktigt respektabel ut när man kommer in. :) Vi har juu fått upp den nya kassadisken och baldakinerna över hyllorna och det ser ut som en helt ny butik. Det kommer bli så fint när det är klart! :D

På lördag är det nyöppning och jag har sagt att jag kan jobba, trots att det inte är min helg. Hej måååånga extra timmar! :D

Nu ska jag äta mellis och kolla Arn tror jag. Har vatit sugen på den länge nu, och vi köpte ju den härom veckan!

Amanda - John Mayer - Who says

Kommentarer
Postat av: Mammis

Nån liten bild från butiken kanske, så vi får se hur duktiga Ni varit! kramar ll

2010-02-24 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0