100225

Idag är det ingen vanlig dag för det är nästan Amandas födelsedag, hurra hurra hurra! En månad kvar som tonåring alltså. Inte allt för fel! :) Jag och Ida har smidigt planer om taxfree-handling på väg tillbaka till Stavanger. Mohaha. Och eftersom att jag fyller år innan jag kommer hem hinner jag nog med en och annan runda på systemet med! (Y)

Any ways, det var inte hit jag hade tänkt komma med detta inlägget, men kom på det när jag skrev datumet. Iaf.... Jag skulle visa er vad jag fick av en av våra stammisar på jobbet. En liten, svinsöt senil tant som kommer in någon gång i veckan och snackar med oss. Iaf så har hon snackat om att hon ska ge mig en svensk flagga som nycklering, men jag har inte riktigt trot att hon skulle komma ihåg det. Men jodå.



Amanda - SÖÖÖÖT!

Kommentarer
Postat av: mum

söttant.se

Rider Jojje ikväll, hörs kanske sen!

2010-02-25 @ 17:26:43
Postat av: Amanda

fel, fel, fel, fel, FEL! söttant.NO

2010-02-25 @ 20:56:53
Postat av: Anonym

sorry, my mistake

2010-02-25 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0