100227

tjoho!

Skulle jobba från 10 till 5 idag, trots att det inte är min jobbhelg, eftersom att vi har nyöppning idag. 20 i 10 infann jag mig på jobbet där Siv och Linda redan stod och gungade med händerna på ryggen. Eftersom att vi har jobbat som svin de senaste veckorna för att allt ska vara klart till nyöppningen fanns det ingenting att göra. Så vi hoppades på mycket kunder. Men ick. Visst, det var ju några stycken, men sen när Marie kom sa Linda att jag fick gå hem om jag ville. Så det gjorde jag. Att stå rakt upp och ner och känna sig i vägen är inte rikigt det jag vill få ut av min dag. Så jag gick hem i lugn och ro samtidigt som jag lyssnade på Bossen. Nu har jag bestämt mig för vad jags ka göra med dagen. Jag ska baka bröd och kladdkaka.

Och så sak jag ju lägga ut bilderna som jag tagit i butiken =)

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0