hej arthur!

....vilken underbar dage de é. Hej, vilken underbar dag de é! Jag har en låt på huvudet. Introt till Arthur. Ett barnprogram som jag kollade mycket på när jag var mindre. Det är typ en råtta eller en mus, eller något liknande, som bor i en riktig Kalle Anka-stad där det finns massa olika djur. Den är väldigt irriterade eftersom jag precis gjorde morgonens tabbe.

Igår kväll när jag låg i sängen kom jag på att jag kanske börjar 10 ist för 9 imon (idag) men jag bestämde att det var klockan 9 eftersom jag inte orkade gå upp ur min varma säng, ut i den mörka hallen och kolla schemat i min kallender. Så jag ställde klockan på 7, satte på mig mina micheal jackson-handskar och somnade sött. Klockan tio i sju idag ringde klockan. Jag gick upp, ställde mig i duschen, gjorde frukost till mig själv, sminkade mig och skulle precis föna håret när jag kom på att jag nog var liiite tidigt ute. Så jag gick för att kolla min kallender. Mycket rikigt. 10-16 lyste på min fina, rosa kallender. Jag svor för mig själv ett litet tag och bestämde mig för att titta ett avsnitt Gossip Girl i väntan på bussen.

Amanda - Dååååålig


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men då mår Du bra idag i alla fall!

"i en tunnelbanevagn"

2010-02-04 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0