söndag

Igår var fröken Bergman och fröken Alzén här medan de andra var på fest. Det var meningen att vi skulle käka godis och kolla film men det blev inte som vi tänkt oss. När vi kom upp till rema upptäckte vi att det var stängt, eftersom att klockan var 10 över 10 och de stänger klockan 9 på lördagar. Så vi gick in till pizabakaren och köpte cola och fanta ist.Sen satte vi oss vid köksbordet och snackade om Aiya Napa och samma annan skit. Lika trevligt som vanligt när mina varbergare är här! :D

Idag kom Emma in och väckte mig och sa att det var frukost, och när jag kom upp hade hon tänt ljus, bakat scones, steket panncakes och kokat te. Så satt vi alla fyra och hade en mysig söndagsfrukost tillsammans. Sen föreslog Emma ett masage-utbyte som jag inte kunde säga nej till. Vi låg inne på mitt och Idas rum och lyssnade på Emmas depp-musik och njöt av livet.

Nu ska jag ringa hem och snacka med dom. Ikväll blir det bio eller fika med sambos. :D

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Mammis

å så va jag inte på skype då och nu rä inte du där... Vilken mysig frukost! En sån fru som Emma skulle man ha!

2010-02-07 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0