100117

Vi var på afskedsfest för Maren, Ingrid och Karoline igår hemma hos Ingrid i Tanagner. Ca 30 tjejer i ett och samma vardagsrum satt i en ring och hade det roligt. Fem tjejer satt i mitten, på golvet och hade roligast av alla. Kan ni gissa vilka? Japp! Jag, Ida, Emma, Louise och Maren. Därefter bar det av in till byn by buss. Jag och Emma mötte vår egna jukebox på bussen. När han tillslut fattade att vi var svenskar skrek han att han kunde jättemånga svenska låtar. Visst tänkte vi och gav honom låt på låt på låt. Han kunde varenda jävla en. Helt otroligt!

Hade världens bästa outfit igår! ;) Mina nya ljusa, håliga jeans till kavajen jag fick av mamma dagen innan jag åkte ocg mitt stora fina Laila Bagge-halsband. Plus röda läppar och en peircing som faktiskt passar. Kan inte bli mycket bättre! ;D

Nu mår man som man förtjänar efter att ha tvingat i sina fötter i helvetesskor två dagar i rad på jobbet. Har sånna skoskav att fötterna gör ont konstant. Det är inte bra!

På tisdag kommer Linnéa och Ida och jag har redan bjudit in dom på fest hos oss nästa lördag! :) Dom kommer älska det, men jag kommer älska det ännu mer! :D

Amanda - Jag fattar allt och ingenting, där stod ju du som alltid skulle va min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0