100121

Okej mamma, jag vet. Dålig uppdatering men jag har haft mycket att göra!

Linnéa och Ida har kommit upp till oss och joynat vår lilla skara. Tisdagen tillbringade jag dagen med de två varbergarna och det hör mina fruar att jag har gjort. De skrattar åt mig när jag drar till med min egen "varbergska". Dock märker jag det inte själv, men alla andra verkar tycka att det är förbannat kul.

Igår efter jobbet åkte jag, Ida och Linnéa ut till Kvadrat och Siba för att de skulle köpa en DVD. Var även inom IKEA en snabb sväng. Jag köpte vinglas, som Ida har tjatat om sen vi kom hit, baterier till min mjölkskummare och så självklart plåster! :)

Idag har jag jobbat i 6 timmar, kommit hem, tvättat, plockat iordning i "vardagsrummet" och på mitt och Idas rum, dammat och rensat skåpet med lakan och handdukar. Nu ska jag dammsuga vårt rum och göra mig en sallad på lax och avocado. Tror bestämmt att jag får lägga i en bit brieost med! :) Men innan det ska jag försöka ta reda på om det är någon sevärd match ikväll. (antagligen) Annars får jag glo x antal avsnitt Gossip Girl.

Gårdagens BIG NONO: Mattias Gustafsson har rakat av sig håret! Why man, WHYYYYYY?!

Amanda - Älska handboll ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

MATTIAS GUSTAVSSON är så jävla het ändå !! Jag kan ta han om du inte vill ha han ;);). Taqck för all hjälp<3

2010-01-22 @ 11:36:31
Postat av: Mum

Tycker nog också att det blev väl så bra...

2010-01-22 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0