100129

Fredag igen! :) Veckorna går fort, jobbdagarna inte lika. Seg dag idag med. Bara 150 kunder när jag gick vid 4, fattar inte hur jag överlevde i Snandnes där det var 13 kunder om dagen....

På rasten gick jag ner till Name it för att välkommna världens bästa Sofie som har landat i Stavanger. :D Tog med henne upp till butiken och visade hur en norsk micro fungerar. ;) Sa även hejdå till Maren som sticker till New York i 4 månader för att festa med Rihanna och Justin Timberlake, dock är plugga den officiella anledningen.

Sen tog vi bussen ut till kvadrat för att gå runt där ett tag. Jag skulle bara ha ett par bomullshanskar från body shop som jag ska ha när jag ska sova så att jag kan få fason på mina sönder narade händer, men det blev lite till. Solbrillor och örhängen (:O) från H&M och en tjocktröja för 75 spänn inne på Vero Moda. Ganska nöjd med det!

Louisan har fått magsjuka. Ogilla är inte tillräckligt för att beskriva mina känslor. Jag vill inte bli sjuk! Jag ska på varetelling på söndag. (Okej, inte det roligaste man kan göra, men faaaaasen med pengar då det är dubbel OB) Dessutom tror jag inte att jag kommer överleva en magsjuka utan min mammis som kan komma upp med äppelbitar som jag ska gröpa ut med en sked och te med mycket honung i. :(

Amanda - Nuuuuuu eeee deee FREDAGSMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0