2010

Är det meningen att man ska summerna året nu? Är det meningen att man ska visa bilder på allt man gjort genom detta år?
Om man ska gå efter alla andra bloggar är det nog det. Ledsen att göra er besvikna, det kommer inte att hända! Tack och lov säger ni, för ett mer ointresant inlägg kan vara väldigt svårt att skåda!

Nu sitter jag i mina rosa pyjamasnyxor med apor på och funderar över vad jag ska käka till frulle. Apelsinkrokant kanske? Hehe :) Högst troligt! ;)

En dags XP rikare och jag kan konstaterar att en norsk nyår är exakt samma som en svensk. Tjejmiddag hos en tjejkompis med alla vänner, sen vidare till en fest med sjukans mycket folk, som man dessutom inte känner. Massa rakter på 12-slaget, telefonnätet funkar inte på en-två timmar.
Med andra ord varken bättre eller sämre.... Tycker bara att det var lite tråkigt att det inte var mitt tjejgäng.

Amanda - 1:a januari alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0