310110

Igår var jag och Emms på stan. Shoppade lite ine på Gina. En blå kofta och ett linne med en döskalle på. Emma kollade på plaggen med ett snett leende. Hon konstaterade att detta var så vårigt som jag kommer komma.

Sen åkte vi hem. Fruarna skulle på ost och vin-kväll hemma hos Sofie och company. Jag lagade kycklinggryta med ris till mig, Emma och Louise och sen kom Ida och Linnéa. Kollade på Tristan och Isolde, snackade massa skit och disskuterade snygga handbollsspeare, killar i allmänhet och lite twilight.

Underbart slapp och härlig kväll med mina två varbergare ♥


Jonas Larholm asså! HAHA Jag kan inte släppa det!! ^^

Amanda - Matte Gustafsson har bott i Stavanger! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0