"all information är intresant för en mamma"

Okej då! Idag har jag jobbat till fyra. Gick några minuter innan för att jag och Ida skulle hinna med tio över fyra bussen. Fem över fyra kom bussen och vi fick springa. Det visade sig att det var den bussen som skulle gått tio i fyra men den var försenad, så vi väntade inte inne i stan och därför var vi hemma på endast 20 minuter. Rekordtid som både Petsson och jag var nöjda med.

Nu ska vi kolla på ett avsnitt One Tree Hill. Jag ska äta kräm, Ida mackor, och så ska vi dricka varm o'boy till det. Det har jag inte gjort på år och dar.

Ikväll ska vi till ett svenskt café i Bryne med våra norska väninnor Maren, Caroline, Ingrid och Birgitte. Det ska bli mysigt! :)

Imorgon jobbar jag kväll.

Amanda - Linnéa Alzén och Ida Bergman kommer hit! ÄLSKA!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack! Jag vill ju bara se lite livstecken...

"i en tunnelbanevagn..."

2010-01-07 @ 19:38:58
Postat av: Linnea

Du är söt ! :)

2010-01-08 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0