cola och cornflakes

Här blev det ingen köttfärspaj som det blev hemma. Här bestär kvällsmaten av cola och cornflakes med fil och banan. Nog så gott det. (?) Har spenderat dagen med Sally och Kalle och jag har älskat varenda sekund. Fy helskotta vad bra den är! Har dock inte så höga förväntningar på filmen, då blir jag bara besviken.

Jag har en sån sinnessjuk hemlängtad. Har haft det ett tag nu, men idag blev det ännu värre. Snackade med mamma och sa att de skulle fika hemma hos Fredrik och Evelina, jag vill också! Och nästa lördag ska de fira David som fyller 25 imon. Jag vill dit! Det går inte för vi har varetelling på söndag.

Fuck it! Nu är mina cornfakes mjuka av filen och ser ut som en enda sörja. Cola till kvällsmat har väl ingen dött av? Än.

Till mamma och Linnéa: Har ni det riktigt bra? Det där var ju årets stilmiss! Och det har bara gått 24 dagar..........

Amanda - Gossip Girl eller One Tree Hill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0