SÖNDAGEN

Idag har jag och mina fruar varit på ostehuset och käkat deras underbara ostburgare med bacon. Sen gick jag, Ida och Louise en runda för att hitta Idas och Linnéas lägenhet. Vi hittade inte gaten först, men dock en hund som sprang runt. Han var jättesöt och ingen ägare syntes till, det var en collie och det verkade som om han förstod oss. Som den true blood-nörd jag är döpte jag honom till Sam. Vi hittade inte hans ägare, så vi ringde polisen, men de ville inget göra, så vi fick lämna Sam där till sitt öde.

Vi hittade inte huset, men nu vet vi var gatan ligger, så jag ska kolla huset någon annan dag.

Nu ska vi kolla Wallander.

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni nu inte hittade nån ägare till hunden så var det nog en Sam ;) Han sitter säkert o dricker kaffe nånstans nu :)

Jag har kommit in i ett riktigt True Blood-stim igen tack vare boken jag fick!! Men jag undrar var du köpt den?? På nätet?

Hoppas du har en bra måndag!!!

Kramar till dig

2010-01-11 @ 11:59:25
Postat av: Anonym

Oj, glömde skriva att det var från Hanna, men det kanske du fatta ;)

2010-01-11 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0