100705

2 år sen. Allt jag säger..... ^^

God morgon världen! Finaste dagen i Stavanger ever, på något mirakulöst sett har vi alla fått ledigt från våra jobb så vi ska dra ner till stranden och ligga och sola där hela dagen!

Eh, hrm, host. Nej, så är det verkligen inte, man jag ville bara göra er hemma i halmstad lite avundsjuka. Hör att det är strålande sol och strandväder. Kul för er! Här duggregnar det på tvären och jag ska jobba till kl 7 ikväll. Wiho! Jag är så peppad för denna arbetsvecka!

Det enda bra med dagen är att Ida är tillbaka och att la familia kommer om exakt en vecka!

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaja, vi jobbar faktiskt här också, en del av oss iaf... Och solen skiner inte från en klarblå himmel precis, men det är ju ifs ganska bra! Om en vecka är vi på väg!!



"som herden saknar fåren"

I´m waiting, waiting on a sunny day!!!!

2010-07-05 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0