dagen

Har spenderat dagen inne i stan tillsammans med Ida. Shoppade både lite nödvändiga och inte lika nödvändiga saker. Dom där två legginsen t.ex. var jävligt nödvändiga! Mina nuvarande ser ut som nylonstrumpebyxor, så genomskinliga är dom, och sen kan jag inte räkna alla gånger jag fått sy ihop dom då dom gått sönder. Så det var ju en godkänd inhandling! Jeansklänningen inne på MQ, not so much... Men jag försvarar mig med pappas favo-fras: det var REA! 199 kr var väl godkänt för den tycker jag! ;)

Nu ska jag till konsum och köpa läsk tills ikväll. ^^ Kan kanske bli en twister när man ändå är där! Har suktat efter det hela dagen! :D

Amanda - FIESTA!

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-27 @ 20:04:12
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0