helg

tjoho!

Lite spontan utgång från min sida igår. Dom andra hade bestämmt sig i fredagskväll och jag fick lite feeling en timme innan bussen gick.

Tog bussen ut till Tananger kvart över 7. Satt på förfest hos Maren ett tag innan vi gick till "Killen med huset med stort H". Lilla. Men jag och Emma tröttnade och bestämmde oss för att åka hem. Efter att Emma kissat i en nerförsbacke och jag fått en mindre allergisk reaktion efter att kissat ute på en åker bestämmde vi oss för att stan är ett bättre alternativ för oss två... Sagt och gjort. In på Beverly och sen in till Burger King där vi hittade en asagro svensk columbian. Efter att Emma lugnat ner honom och hindrat personalen att ringa polisen gick vi hem åt med varsin hamburgare. Påvägen fick Emma fyllehicka och kissade åter igen i nerförsbacke nere vid "drog-stället".

Amanda - Jag är hick as-hick-förbannad hick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0