kväll

Nu har det hunnit bli kväll. Igen. Dagarna går så fort! Men det gör inte mig något! Då kommer mammie, papps, Anton och Alfred snart! :D

Till kvällsmat blir det något så inspirerande som macka med ägg och kaviar, och till det blir det mannagrynsgröt med jordgubbssylt. Kvällens dryck: Snyltar på Sofs hittade burk med te! ^^

Nu är jag nyduschad och insmord i doves brun-utan-sol-body-lotion, så nu luktar jag gott igen! Jag, Emms och Sof hade en liten tävling om vem som luktade äckligast innan. Kvinnligt va? ^^ Det lät ungefär: "Jag luktar fan babbe" "Då luktar jag som babbe-föreningen" "Då luktar jag som babbarnas-ordförande" "Amen då luktar jag som babbarnas kassör då!"

Amanda - Vi alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0