måndagkväll

Jag och Emma är djupt deprimerade. Inget true blood ligger uppe på watchxonline än. Stor gråt och tandagnisslan! Emma tittar på mig med stora tårfyllda ögon och darrande underläpp. Jag tittar på henne och frågar med skakig röst som brister efter halva meninegn: Får man *snörvel, host, buhu* göra så? Stor skakning på huvudet med ansiktet gömmt i händerna. Ni förstår tragedin. Stämmingen i lägenheten är låg.

Det enda som får mig på lite bättre humör är att om 6 dagar 22 timmar och cirkus 32 minuter (om mina tidsplaner stämmer) så kommer dom. Dom med stort D. Dom med stord O och M. Wiho! Jag älskar det! :D

Amanda - Baney får ställa upp som wing man när Eric sviker mig! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

tårarna rullar ner som stora stora stora regndroppar

2010-07-05 @ 21:20:39
Postat av: Hanna

Jo, men där är väl 3 avsnitt på watchx?? Men dom kanske ni redan har sett!!

2010-07-05 @ 22:33:01
Postat av: Amanda

Nej, det är ju förra veckans ju! :( Det är säkert något med fotbolls-VM som gör att det inte kan visas. BUHU!

2010-07-06 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0