söndag

God eftermiddag!
Vi la oss nere vid godalen i solen. Jag har köpt en mjuk vollyboll på jobbet som vi kastade gris med. Jag vann första gången och andra gången blev det oavgjort mellan mig och Sof, vi orkade inte mer... :P Vi hade även planer på att bad, men den lilla viken var full av brännmaneter, så vi stod bara i den steniga strandkanten och badade fötterna.

Sen började blåsa så mycket att vi tillslut låg och huttrade, då bestämmde vi oss för att gå hem. Nu har jag bakat muffins. Chokladmuffins med choklad i och chokladglassyr på. Det är något för fröken Petersson när hon kommer hem ikväll! :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt av... datadadaaaaa.. How I met your mother! ^^

Amanda - Barney Stinson ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0