100607

Tjoho!
Idag har jag köpt en genialisk sak på jobbet! Det är fyra smålådor som sitter ihop, och i de så kan man trycka på ett lock, sen fryser man in det (med någonting i då) sen vänder man på det tar bort lådorna och vips så har man en pinnglass! Louise hoppade av glädje när hon såg mitt kap för 23 kronor och 50 öre. Har redan lagt in en sats i frysen. Dock kommer jag antagligen inte hinna äta den idag. :(

Nu har jag gjort enchiladas. Varje gång jag gör det tänker jag på Cicci. Hur överlycklig hon var att hon hade fått Alfred att äta allt hon hade lagat. :) Men det är inte så konstigt, det är ju galet gott! :)

Nu ska det avnjutas till ett avsnitt despan :D

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Har Du äntligen fått köpt såna så Du kan göra pinnglass, det har Ni väl tjatat om i alla år! Men mamsen ville inte... <3

2010-06-07 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0