100613

Godmorgon! (Okej, jag vet att klockan är halv 1, men jag sitter fortfarande i min pyjamas.)

Jag har hunnit med en del denna morgonen! Jag har ätit frukost, kollat ett avsnitt Desperet housewifs, slängt in en maskin med tvätt, städat köket, betalt räkningar (överfört pengar till Idas konto som jag var skyldig henne, men det låter coolare att säga betala räkningar) och fört över pengar till mitt sparkontot. Nu känner jag mig duktig som fasen! ^^

I eftermiddag ska vi gå bort till kolinilotterna för där finns ett café som har öppet på söndagar som serverar våfflor. Hur gott låter inte det då?

Nu ska jag fortsätta plocka iordning lite här! :)

Amanda - Och så pratar hon med annan röst om att alltid vara konsten trogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0