100616

Onsdag idag. Vaknade och undrade varför klockan ringde eftersom att det var lördag, men så kom jag på att så var inte fallet, och så kom jag på att det var min klocka, och inte Idas som ringde. Fick en lätt deprission, men tog mig upp ur sängen iaf.

Dagen har gått bra, har monterat grill och prackat på ett pensionerat par en rotting-grupp för 3500 kr. Då var Linda nöjd med mig! ^^ Jag var ganska nöjd med mig själv då med, om man säger så... ;)

Gick hem och kom på att jag måste till Europris och hämta paketet som mammis skickat, så det gjorde jag. Hann med en sväng inne i butiken med. Det är typ som rusta. Det är lite kul och gå och kolla bland alla konstiga varor, då och då.

Nu har jag lagat tacopaj och till det blir det majs (som jag glömde lägga i) natchos och quacamole. Hur gott?! Det ska avnjutas till How I Mett Your Mother. Så klart!

Amanda - Suite up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0