besök

Jag står och sminkar mig och går ut i vardagsrummet för att kolla på mobilen vad klockan är. Det är stålande sol ute så jag har öppnat ballkongdörren. Helt plötsligt hör jag: nej, nej NEJ! Det är så att det är en springa mellan väggen in till grannaran och ballkongräcket, och där igenom kom en hund. Inte vilken liten råtta som hälst utan en stor fullvuxen rotweiler (stavning). Eftersom ballkongdörren stod på vidgavel stövlade han rakt in i vardagsrummet, där jag står och piper som en nyföddkattunge. Ida inser min panik och försöker locka ut hunden, men jag lucktade nog gott eller nått för han följde efter mig in i badrummet. Han är jättesnäll hör jag från grannen. Okej, det hjälper mig inte jätte mycket i nuläget, du.... Tillslut får Ida ut den på ballkongen och stänger dörren. Jag står och beskådar pärsen.

Mina knän skakade ganska ordentligt ett bra tag efter det...

Amanda - HAHA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0