Dagen

Jag har hhaft en helt fantasktiks dag. Har fikat på stan med Louise och Amanda. Vi satte oss på Waynes och där blev det en enorm brownie (nej mamma, jag åt inte allt) och världens godaste smoothi. Sen gick vi lite i butikerna inne i stan och sen tog jag bussen ut till Kvadrat och mötte upp Emma som precis slutat. Det var 50% på bikbok så dit gick vi ju så klart. Hittade ett par leggins i spets och en transperant svart blus. Ida fick en smärre chock när hon såg den! Ooooooj! Det där var inte du!! Men den är jäääättefin! En sån liten hal sak är annars väldigt typiskt henne, men jag tror att det kan bli coolt om man har det till mina jeans-shorts (som förvisso hänger i min garderob där hemma). Sen köpte jag också ett par gladiatorsandaler med nitar. JAG FICK PÅ MIG DOM! Kors i taket. Hela min feta fot fick plats. Dock blev dom lite lång eftersom att jag fick lägga på någon etra storlek, men wtf! Jag fick på mig dom! ^^

Nu ska jag äta stekt potatis och champinjoner. Och vad är fantasi-poängen på den då? Sjukt låg!

Amanda - PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0