hej och hå

Igår var vi på restaurang med Ida, Linnéa, Amanda, Totte, Louise och Christoffer. Det var ett grekiskt ställe som hette Akropolis som hade mat att döda för.

Idag vaknade jag vid elva, gick upp gjorde frukost, satte mig för att kolla mordkommissionen med Ida. När ett avsnitt hade gått gick jag, Ida och Louise bort till Ida och Linnéa för att snacka lite om midsommar. Påvägen dit gick vi godalsvägen där det vr fullt med folk som badade och solade. Vi bestämmde att årets första dopp 2010 skulle bli den 20 juni. Jag, Louise och Ida har tagit i hand, men vi tror att Ida kommer att banga.

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

känns kul att vara en i gänget. hade vart jobbigt att vara utanför. Hade känt mig ledsen då.

2010-06-22 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0