juni alltså...

Okej, förlåt att jag är värdelös på att uppdater. (jag ber mest om ursäkt till min mor som flippar när hon inte får något livstecken från mig) Det har iaf gått och blivit juni och jag har sett 21 timmar med danska mord. Jag vet inte rikigt om det är något att skryta med....

Imorgon är jag ledig. Bara för att jag har världens bästa chef och världens bästa schema. Tjoho! Har redan planerat min lediga dag in i minsta detalj. Först ska jag ha sovmorgon, sen städa, sen fika på stan med Louise och Amanda och sen ska jag åka till kvadrat för att kolla lite där. Kom på precis att jag inte varit där sen Sof kom. Det är synd och skam. Kvadrat är faktiskt bra!

Nu ska jag gå och hjälpa Sally. Fasen vilken chock jag fick igår, skrek rakt ut, Ida undrade vad felet va. Jag fick inte fram ett ord, hon kollade på mig med en förmanade blick. Var det boken, Amanda? Eh, japp! Hon är för rolig den där Pettsson! ♥

Amanda - She hit the road but the road hit back

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, det var på tiden! Vad hände med Sally?? Imorgon kväll är jag ut och äter med jobbet, men fredag kanske vi kan skypa? Love you, miss you! ll

2010-06-02 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0