midsommar


Pettson, Lojs, Emms och Findus

Jag och Linnéa i våra kransar. Jag.... jag har (nästan) gjort den själv! ^^

Grodyngelögat snyltar på min cider

Midsommar-fina flickor! :)

Findus och Piff i solen på ballkongen

Min eminenta sov-partner

Fina, fina Maaaaaren :)

Let´s strike a pose sa vi, Linnéa missuppfattade det inte, detta var hennes pose.... ^^

Emma fyllde glaset och sa ZIIIP!

Kvällens snaps. Inte något att skryta med alltså!

Det är möjligt att jag har kollar nååågra avsnitt för mycket av Supernatural, men ser inte jag ut som en flicka som blev mördad en midsommarnatt och kommer sedan tillbaka varje midsommar och huntar sin mördare? Det tycker jag allt att jag gör...


Jag, Emma, Louise, Linnéa och Ida spelade ringen. DET var kul! ^^


BABY!

Louise - regelmästaren- Strand ^^


Maren, Sofie, Ida och Caroline ville inte vara med, de lekte ist vuxna och konverserade och drack vin. Tönting! ;)

Amanda - Väldigt fin midsommar

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG FICK KNULLA: Det var mycket töntigt men vi där emot...sååå coola och framför allt mycket mycket mogna ;)

ÄLSKA!! <3

2010-06-28 @ 16:55:21
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var väl VILL och inte fick....? ;)

2010-06-28 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0