Morning!

God morgon alla!

Sitter för tillfället i min och Idas okej-sköna säng med mitt täcke som seriöst måste vara gjort i himmlen! Sängen skulle jag aldrig byta mot min, trots att den är dubelt så stor, min egen säng, hemma i halmstad är miljoner gånger bättre. Men täcket där emot... åh det skulle jag lätt stoppa ner i resväskan. Om det bara hade fått plats och om det inte hade tilllhört lägenheten vill säga!

Jag är ledig idag, själv dessutom, vilket betyder så lång sovmorgon jag vill. Och vad händer. Jo, jag får näsblod. De gånger jag har haft näsblod i mitt liv går att räkna på min högerhand, så det är ju jävligt typiskt att jag ska få det just idag, klockan halv 8 på morgonen.... Och nu kan jag inte somna om.

Såg ju Flickan som lekte med elden igår. Den var riktigt bra, men det verkade inte som om regisören (eller vem som nu bestämmer på en filminspelningen) inte har läst boken ordentligt. Jag fattar att de måste ändra lite så att det blir bättre på film, men vissa saker har ingen som helst betydelse och de ändrade de på. T.ex. en journalist som det utryckligen står ska vara aaaaaas fet (det var ungefär det man kände igen honom på) var relativt snygg och vältränad. Varför? Sen var det ledarna för Mc-klubben. Det stod att den blonda med hästasvans var Magge, och den skalade var Sonny, varför byter dom då i filmen? Det är inte heller nödvändigt och det gör inte heller filmen sämre om de hade gjort som det stod i boken. Jag tror att jag såg filmen förtidigt. Igen. Så var det med män som hatar kvinnor med. Men jag kan inte bärga mig. Böckerna är så jävla bra och då blir jag nyfiken på filmen. HAHA! Tålamod alltså...

Nu ska jag gå upp och göra en god smothie, skära upp annanasen, bre en smörgås och sätta mig och kolla på desperet housewifes eller how i met your mother! :)

Amanda - PUSS

Kommentarer
Postat av: moster

Det låter som en skön morgon trots näsblodet :( Hoppas att du får en bra dag! Ha det! :) Kramar från moster

2010-06-19 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0