nationaldagen (?)

HAHA! Jag fick en chock när jag gick in på en blogg och det stod "grattis sverige på nationaldagen!" W H A T tänkte jag, är det idag? Så räknade jag efter och kom fram till att: ja, det är det. Har blivit en riktig norrman känner jag. Jag har full koll på Norges nationaldag men glömmer helt bort Sveriges. HAHA! Eller så beror det på att jag är ledig på Norges, men inte på Sveriges. Eller det är jag ju det med iofs, men det beror ju på att det är söndag. :P Usch som jag babblar.

Any ways... Vi var ju som sagt på Sex And The City 2 igår. Varken jag, Ida eller Sof tyckte att den förtjänade den dåliga kritiken. Vi tyckte faktiskt att den var jättebra, och rolig. :)

Idag är de andra på preikestolen, alla för utom mig och Ida. Hon har redan varit där med sin familj och jag känner att om man får svindel av bilder ska man vara lycklig om man inte stryker med när man väl är där. Så jag hoppar det, får väl åka båten nedanför när mamma, pappa och Affe kommer hit! :)

Om den lilla prinsessan kanske skulle kunna vakna så att jag kan fixa en smoothi till frulle....

Amanda - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0