100302

Imorse räknade Ida ut att det var 3 dagar och 3 veckor tills vi åker hem. Det kommer gå fort, jag vet det, men nu känns det som om det är långt tills dess. Det känns som om den dagen aldrig kommer att komma. Men så gör det alltid. Jag menar, det är ju redan mars, och eftersom att jag bara kommer att vara ledig en lördag innan jag åker kommer det gå ännu snabbare! Långsökt, jag vet, men det är så vi gör här. Räknar dagarna i lediga helger. Det är jag och Ida som gör så, självklart är det jag och Ida. Vi som fortfarande räknar pengar i bugg.... Det suger dock att ett bugg nu för tiden kostar en krona, då får vi ju mindre bugg.

Any ways. Har suttit och läst igenom mitt kontrakt nu. Det var en mindre bok vill jag lova. Dessutom på norska. Byrokrati-norska. Puh! Det var jobbigt och tog tid. Men nu har jag skrivit under på alla sjuttioelva papper, så nu är jag klar. Kännde mig som om jag var tillbaka i skolan. Det var samma känsla när jag kom hem. Gjorde mellanmål och satte upp stränga regler om att jag absolut inte fick trycka på dator, för då skulle jag hamna på facebook.

Nu ska jag göra lasange, igen. Min matinspiration är inte på topp just nu. Sen ska jag, Emma och Louise kolla film. Ida är fortfarande på jobb.

Amanda - Because I'm trapped

Kommentarer
Postat av: Mammis

Det kommer att gå jättefort!!!!!!!!

2010-03-02 @ 22:32:23
Postat av: mammis

Å Du, be inte att få ut lönen i Bugg...

2010-03-03 @ 07:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0