100314

God morgon gott folk!

Fy! Fan! Får man må såhär? Sitter i sängen, käkar saltade cashew nötter och bäljar i mig cola för att klara livhanken. Hade ett mål med dagen; Remember me. Bio med Robert Pattinson. Tror ni att den har haft premiär i Stavanger än? Nix, nope, nej. Det sög ju.

Igår var vi hemma hos Sofie, Ellan, Kim och Björn. Varbergarna var med. Det var väldigt trevligt, en av de bättre kvällarna i Stavanger. :) Fick visa mina buggskills ine på klubben med. Hallelujha!

Förösker ringa la familia, men de vill visst inte prata med mig. Jag tror de har glömt bort allt vad jag heter. Buhu why no!

Åh, flumm! Så blir det ibland!

Amanda - Åååå Findus å Piff å Puff å Pettsson å Pettson

Kommentarer
Postat av: Puff

Ååååååhhh cola vill ja med ha, nu blir det lavepris för puff och findus ! Fy fan vad kul när du buggade, jag vek mig totalt :D Tack för igår, Love <3

2010-03-14 @ 12:50:44
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0