100315

Tjoho!

Jag och Louise snackade precis om hur gammla våra föräldrar var. Hon sa att hennes mamma var 47, men att hon tänker henne som 40. 47 lät så gammalt sa hon. Jag sa att min mamma skulle fylla 50 i år. Det tycker jag låter gammalt, men att jag inte tänker mamma gammal. Louise förstod precis vad jag menade. Jag fortsätter vid datorn och hon att plocka med disken. Då säger hon för sig själv: Vad dom växer våra föräldrar..... Fy fasen vad jag flabbade! Det är så typiskt Louise att säga något sådär konstigt utan att vilja vara rolig, hon säger det bara för att hon tycker det. Det är så jädra kul!

Any ways... Dagen har varit bra. Stora snackisen på jobbet är påskbordet på lördag. Linda och jag har diskuterat dricka halva dagen. Haha! Hon är så döt min bossi! :)

Nu ska jag, Louise och Ida ha te-kväll. Min idé. Det var så länge sen jag drack te, så såg jag jordgubbstet stå och skina i skåpet.

Amanda - Because you're mine, i walk the line

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken sötnos Louise är! Men det är så, att det är bara Ni som blir äldre, inte vi föräldrar. Så det så!

"40 är min ungdoms ålderdom, 50 är min ålderdoms ungdom"

2010-03-15 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0